niedziela, 18 sierpnia 2013

Ocena bloga: Geodeta marzący o Japonii

Adres bloga: http://japonskigeodeta.blogspot.de/

1)Moje pierwsze wrażenie było całkiem dobre. Tytuł jest trafny, a to ważne. Tło, mogłabyś zmienić bo jest trochę za dużo różowego.Ale ogólnie bardzo mi się podoba.
Punkty: 8/10

2)Zacznę od tego, że nagłówek jest bardzo ładny jak na taki styl. Bardzo spodobał mi się tekst na nagłówku,od razu go zobaczyłam. I za ten punkt dostajesz punktów...
Punkty: 10/10

 3)Co do Długości wpisów to myślę, że są akurat.Muszę się przyczepić też do interpunkcji ,stawiasz mało przecinków i kropek.Co do ortografii nie znalazłam żadnych błędów.Tutaj jeszcze dodam,że rzadko dodajesz posty na które dużo osób oczekuje,a to nie jest dobrze.
Punkty: 7/10

4)Podoba mi się w twoim blogu :
Podoba mi się tekst widgetów oraz ich tło, to ,że masz zakładkę spam,by ci nie spamowali w komentarzach.A najlepsze jest to ,że zrobiłaś sobie szablon, który nie każdy umie zrobić.
Punkty: 9/10

Moja ocena na podstawie KRYTERIA OCENIANIA
1.Na pierwszy rzut oka.
8/10
2.Wygląd
10/10
3.Wpisy
7/10
4. Dodatkowe punkty
8/10

SUMA:  33 pkt./40 pkt.
 Gratulacje!

 Śmiało mogę powiedzieć, że polecam Twój blog. Życzę Ci powodzenia w dalszym pisaniu. Mam nadzieję, że będziesz pisać coraz lepiej do tego stopnia, że jak zerknę niedługo jak się masz nie będę miała się do czego przyczepić :(. Tak naprawdę to niewiele Ci do tego brakuje. Pamiętaj, że każdy popełnia błędy i nie przejmuj się zbytnio moim narzekaniem ;).

Jull 

1 komentarz: