poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ocena bloga: Harry&Ginny - Miłość silniejsza niż śmierć.

adres bloga: hinnyforever.blogspot.com

1. Moje pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Nagłówek komponuje się z resztą i co najważniejsze od razu widać o czym będzie blog.
   10/10 punktów

2. Jak już mówiłam, nagłówek jest świetnie zrobiony. Choć na całym blogu jest za dużo niebieskiego. Mogłabyś pozmieniać kolory czcionek, bo są jedynie w odcieniach niebieskiego, co trochę zniechęca do czytania postów.
    6/10 punktów

3. Opowiadanie bardzo mi się podoba. Z każdym rozdziałem staje się ciekawsze. Nie znalazłam żadnych błędów ortograficznych, lecz niektóre zdania są za długie i radziłabym częściej wstawiać przecinki.
Posty są zdecydowanie za długie i są pisane małą czcionką, co z doświadczenia wiem, że trochę zniechęca do czytania całości.
    8/10 punktów

4. Podoba mi się, że masz zakładkę 'spam'. Piosenka w tle jest dobrze przybrana, choć ja ściszyłabym ją bardziej.
    7/10 punktów

Moja ocena na podstawie KRYTERIA OCENIANIA:

1. Na pierwszy rzut oka - 10/10 pkt
2. Wygląd - 6/10 pkt
3. Wpisy - 8/10 pkt
4. Dodatkowe punkty - 7/10 pkt

Suma: 31 pkt/40 pkt.


Choć dodałabym kilka zmian, o których wspomniałam wcześniej, blog podoba mi się i na pewno wpadnę na niego w najbliższym czasie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz